Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 3, 2011

ouh ouh ouh.

salam.

selepas seminggu nda update blog, baru harini ada mood mau update blog.bukan malaska apa, cumanya minggu lepas sebok bercuti + tengok drama + trying to study for exams 6 minggu lagi. malamni asal plang nda study? hihih. rehat kejap bhaaaa :p 

kalo ditengok post² aku tahun² lepas, tahun nilah yang post aku paling banyak. paling sikit tahun 2009 sebab almaklumla time tu suma crita kat ex so malasla mau crita di blog. so hipotesis kita boleh buat sini: semakin  aku teda kawan mau cerita, semakin banyakla aku membebel di blog ni :p aku ada ja kawan, tapi nda suma yang suka dengar aku membebel, lebih² lagi bila datang gedik aku memang suma pun geleng² jalah kepala nda tau mau cakap apa. nda pun, trus bagi kata² yang siyes² sebab aku ni sensitif, bila orang cakap mcmtu aku mulalah nda sedap hati, so aku pun akan stopla bergedik²an.lagipun aku tau ja sekarang ni kita bukan di tahap sekolah menengah lagi, ramai yang di tahap university, so mestila busykan, so gedik itu mesti dikurangkan! yah yah!ok cut all the merepekss plis.

4 tahun lebih sda aku di France ni, 2 tahun lebih lagi to go. ya memang mau abis sda study, tapi  bila datang mood aku rebelling nda mau study macam tadi mulalah aku fikir bukan² macam:
-apasal aku boleh terpikir mau ambil program 7 tahun ni dulu haaa??
-study study study. penatla!

tapi memang betulla, penat.kadang² tu aku paksa juga study walaupun hati aku kata nda mau, sampaikan mau nangis ja study sebab aku nda mau study tapi aku paksa and aku xpaham menatang apa pun nota aku and then I'll start feeling like I'm going to cry (tapi xnangis ye, harap maklum). macamtulah selalunya, tapi last² tu rasa srnok lak bila dah paham apa cikgu ajar, tu punnn berjam mau paham. n then bila datang balik perangai rebelling aku nda mau study tu memang payah la. mau paksa² pun aku nda mau. so last² buang masala buat ntah apa² sana. ouhhh siyesly selekeh.

ouh ya, tengokla drama ni best gila² kotttt!!! ni lah fes time yang aku memang jatuh hati betulla ngan drama. pelakon²nya memang berbakat! yalah kadang² ada ja drama yang heroin dia buat suara or muka comel, hero dia prasan kacak, yang tu memang aku trus rejectla. haha suka ati ja. kalo bosan² tengokla. guarantee best! :)


Bu bu jing xin

till then :)



2 comments:

Syazana MND said...

sedihlah cerita ni T_T

Dila Matasan said...

ko sda tengok na??? yeyyyy ada geng!!! :D ya sedih gila. ep last² tu ak tengok tahan²kan saja ndakan nangis, skalinya 2 final ep tu nngis jugakkk. hebatla crita ni berjaya buatkan aku nangis! :)