Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 26, 2011

sakit.

salam.


huaaa akhirnya dapat jugak aku mengupdate blog neh. ekceli dari hari sabtu tu lagi mau update tapi nda terupdate² sebab rumah aku ada tetamu so macam besa aa mestila menggedik² ngan tetamu kan hihi, lepastu ada kerja rumah lagi.begitula ceritanya voilà voiluuu.


kebelakangan ni kan aku slalu terasa pening, sakit kepala, kadang² mau muntah pun ada.macam kemarin,pagi tu lab dari kol 8 sampai kol 12, then kol 13h30 sampai 16h45 kelas, balik tu ulangkaji + buat kerja rumah. by 10 malam kepala aku sda berdenyut², terutamanya dekat bahagian dahi tengah² antara mata tuh. aku pun tanyala diri aku, aku stress sangatka harini? penat sangatka? mungkin. harini plang lab dari kol 8 sampai kol 4 setengah petang, then aku kemas rumah lebih kurang sejam gitu and sekarang kepala aku sda mula denyut². padahal baru kol 8 setengah malam. huaa ok aku sda takut. dulu time di iut lebih kurang ja corak sehari²an aku, kelas seharian, then malamtu buat kerja. xda pun pernah kena sampai kepala berdenyut² nih. paling kurang pun kalo aku penat aku akan tidur awal.ada problem ka eh? ka it's a part of ageing? T.T




 apa² pun alhamdulillahla aku xdemam. aku jarang kena demam panas di France ni, paling² pun selsema and batuk.normal la tu, tu la malas mau makan ubatkan hikhikhik. tapi kalo sda aku demam tu memang terlantar jalah di katil tu nda bangun². huu mintak dijauhkan.


doakan teda apa² eh. aku risau lak.till then ;)

No comments: