Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 3, 2011

Rindu lagi.

salam.

harini genaplah sebulan sda aku di France ni. cepatkan masa berlalu? dalam masa sebulan ni banyaklah prob n halangan yang aku dapat, tapi nda kurang juga benda² yang meng"happy"kan. apa² pun, alhamdulillah! :)

kelas sampai kol 5h45 harini. and sumanya cours (kuliah). 5 subjek, and lima² pun salin nota. penat tangan salin. balik² rumah tadi, lepas solat ternampak klip rambut ni:


bila sda penat² ni mulalah emo² ni datangkan. mulalah rindu²an kan. bila tertengok klip ni trus aku rindu ngan irfan, lepastu melarat rindu ngan seif.I miss both my heros :(

aku memang jenis yang buat tebiat. macam mana aku leh berpacar time ak bosan² macam tulah jugak aku boleh beli menatang alah ni saja² sebab dia comel. so haritu aku pun pakailah klip ni pigi rumah mummy ( kami selalunya berkumpul di sana setiap malam, tengok berita sama² :) ).macam besalah, ada si kecik irfan nih mau tengok upin ipin. so aku pun tolonglah pasangkan. tengah sibuk cari vid tiba² terasa macam rambut aku kena pegang. bila aku angkat kepala aku tengok² c irfan pandang aku dengan senyuman yang siyesly sangat² adorable! and sekarang ni bila fikir² balik sedih lak. miss that smile, miss irfan yang suka gigit orang tanpa sebab, yang suka dengar lagu raya upin ipin, cerita upin ipin, yang sda pandai show off bantal upin upinnya.auntie dila rindula, tau nda?

lepastu c seif plang. dia ni anak kak effa, tapi dia lahir dulu dari irfan so bila dapat pangkat abang ni naik kepala sket la. kalo irfan men mainan dia, dia pegi rebut. kalo irfan melawan dia tarik rambut. bila irfan sda pandai melawan dia try tendang. haha sabo jalah. time tengok berita tu bukannya tengok berita sgt pun, sibuk jaga dua orang munyit ni aa!, bergaduh ja kerja! walaupun camtu, c caip ni baik ja sebenarnya. dulu time first tima dia nampak aku balik ke Labuan, dia kasi besa² mata dia (tengah analysis kut sepalah akak comel ni haha nak gak). lama² dia jugak yang manja. kadang² bila angkut laptop g umah mummy berebut mau duduk kat peha, lepastu nyebok mau tengok aku buat apa. hurm kalo aku mau cerita suma memang nda abislah kan. sekarang ni hanya gambar n video jalah pengubat rindu..

okla, mau makan dulu.take care! :)

No comments: