Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 1, 2011

soulmate.

salam.

tadi aku skyping ngan makcik oshn nunnn di jipun sana, dari kol 10 sampaila kol 2 stgh petang (memang mantapla nda abis² gosip heee). macam besala bila sda besar ni apa lagi kan dicerita, mesti akan ada jugak terselit pasal relationship tu suma². tunggula sampai tahap sda kawin nanti cerita pasal anak plang hee. ok merepek. makcik oshn kasi aku lagu ni:


setahun. setahun aku nda berteman. ada kawan aku kata aku kuat, yalah if u're not strong enuf mmgla ko akan cari yang baru,sebab ya, lepas berpisah ni memang menyeksakan. tapi ekceli aku tedala sekuat tu pun, kadang² aku nangis juga bila fikir pasal dulu. terasa len bila couple bagai nak rak tengok orang len plang yang dulu single mingle skang ni banyak yang berbahagia, sda kahwin contohnya. kalolah aku boleh ulang balik masa, kan bagus? 

sekarang ni aku berdoa sangat² yang aku akan jumpa jodoh yang lagi baik dari dia. setahun sda berlalu, rasanya aku sudah boleh terima kehadiran orang baru.cumanya aku belum lagi jumpa dengan orang tu. tapi tulah, macam dalam lagu ni, kadang² orang tu ada ja depan mata kita tapi kita ja yang nda sedar. apa² pun biarlah Allah yang tentukan ;)
testing² haha :p

to that very someone, Happy Birthday.eventhough ko maybe nda dapat view blog aku sebab aku block ko dari blog aku and that ko block aku dari fb, guess that it wouldn't be nice if aku nda wish ko. after all, I spent banyak masa preparing for ur birthday for the past 3 years.moga ko panjang umur and happy selalu :)

okla, tu ja kut.take care everyone! ;)

2 comments:

Anonymous said...

hohohoh, aku tau sapa! be strong bha.. single is simple, heheh

-malasmacamkuceng-

DLa MaTaSaN said...

lol!!! terima kasih meow²! saya yang comel ni akan berusaha untuk menabahkan diri yah yah! ;)

p/s : macam tau ja sepa ni hehe