Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 8, 2011

Study.

salam.

balik dari kelas kul 6 setengah tadi, time tengah terkejar² mau balik solat magrib, tiba² aku terpikir something.kenapa ya sekarang ni bila aku abis kelas petang kol 5 setengah or 6 setengah macam harini aku rasa macam penat gila²? bila dicari² jawapannya, barulah aku tau napa; sebab time ni aku dengar apa yang cikgu cakap, salin apa yang cikgu cakap, and try untuk pahamkan dan buat synthesis terus time cikgu mengajar. 4 perbuatan yang diulang²untuk 5 kelas macam kemarin and 2 untuk harini. and aku baru sedar yang 2 bulan aku yang fes di sini, ekceli aku macam budak² yang pegi ke sekolah ja, salin nota and then blah. xpaham apa² pun, zéro. kiranya memang terbuangla masa aku pergi ke kelas, sebab aku xprofite betul². sekarang barulah terasa rugi.hmm.

tapi bagusla kalo aku sedar apa yang aku buat dulu sia², sekurang²nya aku try untuk berubah. i feel like i'm on the right track skang ni, so i'm gonna do the best for my final exam sebulan lagi. doakan eh! :)


No comments: