Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 22, 2011

cuti.

salam.


alhamdulillah, selesai sudah sesi membeli tiket kapal terbang untuk winter ni semalam. where to? Prague and Dublin! :) well, ekceli aku xrasa aku shud be that excited pun. kalo ikutkan hati dan perasaan aku mau balik msia, lagi² lepas dapat tau kazen aku accident. alhamdulillah just cedera ja, tapi qmeme bila mama cerita yang dorang suma akan berkampung di KK, bergilir² jaga kak lina and abang boi, rasa macam bersalah pulak xbalik. tapi last² aku xbalik jugak, sebab mama nda suruh (ya mama kasi warning sda haritu jangan slalu sangat balik rumah uhuk uhuk).and lagi satu tahun depan maybe aku akan balik msia. bulan 3 mungkin. sebab kazen aku mau kawin :) hanya doa aku titipkan dari sini,mudah²an sumanya selamat. amin. amin.

alhamdulillah irfan sihat. muka dia habis luka² sebab terkena kaca kereta time accident tu.

so, this will be the first timenyalah aku travel sorang² ni. kalo balik msia tu sorang² aku besa sdaa. xdinafikan yang ada juga perasaan takut tu. bila aku cerita ngan kawan² aku, mesti dorang akan cakap "beraninya ko. bahayalah perempuan jalan sorang²". ahaa. lagilaa xsedap ati. doakan jalah sumanya baik² aja keh?? :) napa xjalan ngan kawan? well, kalo mau jalan ngan kawan sebatch aku, perempuan kami 8 orang ja, 24 orang lagi lelaki. oleh sebab babah nda suruh jalan ngan lelaki SAJA, so memang aku kena jalan ngan pompuan la. kalo mau jalan ngan budak laki boleh, tapi mesti ada budak perempuan.dalam batch aku ada yau, dia slalunya ada program travelling dia sendiri. the rest, 5 orang daripada tu sibuk dengan program usrah, sorang lagi angosh aku sda ajak dia haritu, tapi dia xcukup bajet so xpela. and last² je me retrouve toute seule la jawabnya voila voiluu. kadang² sedihla jugak. sebab aku rindu mau jalan² ngan dorang, rindu sangat. tapi tula, sumanya pun scattered di pelusuk france ni.dengan aku sorang di Rennes, Yau di Laval, Angosh and Ipeyn di Besançon, Mlat and Ummu di Rouen, Nad di Toulouse and Farah di Marseille, plus lagi masing² suda busy dengan hal ijazah dan xlupa jugak ramai yang busy dengan program² usrahnya. xpala. aku paham. sebab aku pun pernah melalui zaman² aku busy dengan program² tu. skang ni, biarla aku teruskan impian aku. travel banyak². travel sorang² pun jadilah kan.



iA akan bertemu dengan budak² nih time RDH di Lyon ni nanti. ahaa. the first program yang aku attend tahun ni. kalo tahun lepas rasanya minggu² pun pegi berprogram, berdaurahla, berusrahlaa. so, excited mau jumpa suma orang! n lepastu, kita bawa diri kita sendiri sorang² yee :)

okla tu ja. petang ni aku ada presentation. berbelit² lidah prektis haha. doakan aku!

2 comments:

Syazana MND said...

huwaa..aku pun mo komen ayat sama, "beraninya ko..."

Dila Matasan said...

Jangan bha naaa.nanti makin plang cuak aku kan bjalan ni huuu.doakan aku! :)