Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 20, 2011

benci.

salam.

I started my day today with revising RMN, which I think was wrong. sebabnya aku jadi bad mood n tensen ngan menatang alah ni! orang kata, benda alah ni senang, tapi untuk aku x. sebab aku xjumpa n xpaham cemana cikgu tu boleh jumpa macamtu. oh and hell yeah, siyes aku dah benci cikgu tu. boleh x boleh x?

nilah RMN. tujuan dia adalah untuk menganalisis stucture chemical substance. contohnya, kita buat eksperimen untuk synthesis satu substance ni, so kalo mau cek kita dapat substance yang betul ka x, salah satu cara untuk cek is guna RMN ni lah, voila voiluuu. ya principenya aku paham.tapi bila mau analisis tu ya Allah tuhan sajalah yang tau. masalahnya cikgu xbagi pun cukup clue untuk dapatkan maklumat tu, tapi cemana dia boleh dapat? xkanla salin jawapan yang dia dapat ja kut? kalo macam tu aku pun boleh buat.lepastu bila orang tanya dia pun xtau cemana dia dapat. wth kan? arghh. 

now aku teda mood sda mau study yang lain. terima kasih RMN. esok confirm² la aku xpegi kelas dia. pegi kelas dia lagilah aku xpaham! sekian terima kasih.

No comments: