Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 11, 2011

xsukee.

salam.

aku cuti stat dari hari rabu lagi. tapi tapi tapiiii aku baru stat study harini hiihi jangan tanya apa aku buat 2 hari tu aku pun nda tau :D so bila dua hari sda bersenang-lenang, lepastu paksa plang study harini, menyerangla balik sakit kepala aku tuh. aish. kacau daunla.orang tengah semangat² mau study saja ja kacau cewah :p last² tutup nota and latihan, simpan suma dalam file. sekurang²nya 3 subjekla jugak aku study harini, lebih produktif dari 2 hari yang lepas uhuk².

belajar chemistry ni, macam² ko jumpa.kalo ikutkan aku, bukan semua benda aku suka pun hoho.contohnya aku nda suka thermo and complexe sebab thermo banyak kira² and complex plang kena pandai tengok 3D! pernah satu kali tu, time di IUT, aku meluahkan perasaan meluat aku ngan nad ngan complexe nih:

aku: aku nda sukala complexe. nda nampak cemana cikgu boleh dapat jawapan.
nad: yeke? aku suka. semua yang melibatkan kira² macam thermo cinetique complexe ni aku suka.
aku : huuu. suma subjek yang ko suka tu aku nda suka nad T.T

tapi tapi tapi, benda yang susah aku mau dapat tulah yang aku rasa mencabar sebenarnya. memangla awal² tu susah sebab benda ko nda suka, lepastu ko kena jugak bukak and try pahamkan walaupun ko nda paham gila gila.macam complexe time IUT tula, aku berabisla benci subjek tu, tapi paksa jugak kasi suka. last² tengok² time exam complexe markah aku paling tinggi :D and I was like, ok, lepasni kalo ada benda² yang susah kena jugak buat!yah yah!

kasi gambar yang berwarna-warni, barulah menarek kan kan :D

and sekarang ni,bila masuk Licence, campur lagi satu subjek aku nda suka; atomistique. siyesly berbeza dengan apa yang kami belajar time di IUT dulu. patutla cikgu cakap " ala senang ja yang kamu belajar ni, nanti bila sda belajar tahap tinggi baru kamu rasa yang apa yang kamu belajar sekarang ni kacang ja". tanyalah budak² msian sebatch ngan aku, suma pun nda suka atomistique. sebabnya:



sebabnyaaaa banyak bahasa purba!!!! I swear you, bukan ini ja, banyaakkk lagi bahasa purba dia. entahla asal drg excited sangat invent bahasa² purba camni. pening i :p ouh siyeslyyyyyy la aku kalo bukak nota and latihan atomistique mesti akan lost haha. tapi tula, sebab risau punya pasal, exam xlama lagi terpaksala membiasakan diri tengok bahasa² purba neh. and sekarang ni tengah try nak hadam suma. aku ndala mengharapkan sampai dapat markah tertinggi ka apa exam nanti, aku just harap aku leh jawab exam dengan gembiranya. sepa² yang  dapat jawab exam mesti terasakan nikmat dapat jawab exam tu? memang xboleh diungkapkan dengan kata² :D

okla itu sajeee.mau download moviela mau tengok malamni haha. nanti busan² aku membebel lagi. daaa :D

No comments: