Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 19, 2011

sejarah.

salam.


tadi stalk page sekolah aku di facebook. lepastu ternampak gambar ni:



kuiz sejarah. betul² menggamit memory aku. dulu time sekolah aku ada jugak ikut kuiz sejarah ni, wakil sekolah kuiz sejarah antara sekolah² di Labuan.dengan sepa sda aa? rasanya sama Dahziela, Suriah and sorang lagi aku nda ingat hee ampunnnn! excitednya Tuhan saja yang tahu. yalah, aku jarang kot dipilih wakil² ni. yang pernah aku wakil pun, Kem Integrasi di Labuan, Hari Kebudayaan Perancis di STF,Johor, kuiz koperasi di Labuan, kuiz sejarah ni and last but not least, Perfect Score di SMESH. ya, itu ja. so, bila kena pilih wakil sekolah, plus lagi subjek ni memang subjek kegemaran aku, memang semangat gilalah study! walaupun kena baca nota dari form 1 sampai form 5, semangat untuk menang tu memang membara², lebih² lagi pertandingan tu dibuat di dewan sekolah. 

time pertandingan tu berlangsung, siyes suasana hot gila. sebab kena lawan ngan SMK Labuan yang merupakan pencabar terdekat kami.part yang paling sweet? time dapat jawab soklan and budak² ni sumanya bertepuk tangan dengan semangatnya :) siyes, part tu memang sangat xboleh lupa. tapi bila kuiz tu mau habis, aku asyik dapat soklan yang susah ja. and ya, bila xdapat jawab tu, aku rasa down, sebab rasa aku rasa macam aku sda menghampakan harapan suma orang. n mine too :(

apa² pun, waktu sekolah memang xboleh dilupa.kalo lah dapat rester ja jadi budak sekolah menengah kan bagus? haha. dalam mimpi jalah fadhilah oi.

till then.



No comments: