Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 29, 2011

harini.

berikut merupakan perbualan antara aku and mama aku pagi tadi:

mama: (cerita pasal vietnam bla²).. tapi banarla kak, c chai yang tourist guide kami tu hensem eh.macam pelakon korea ni banar.
me: eee mama ni terpaksala dila ke korea ni haha
mama: sepa jua danganmu? usin?
me:  sama nanala nanti bulan 7 ni kaa. lepas abang dandan kawin. ikut pakej.mama bayarkan tiket sama pakej, dila sponsor duit shopping ja hahhaa
mama: macamla tah babah suruh
dila: ndapa tu nanti pandai²la pujuk babah hee.

ouh sebenarnya teda apa sebab pun aku letak perbualan kami tu. saja ja. haha. tadi pagi, bangun kol 5 setengah, guling² atas katil sampai kol 6 setengah aku bangun, mandi. sementara tunggu subuh (kol 7h10 pagi ye baru masuk subuh kawan²), aku pun bergayutla sama mama. lama sda nda bergedik² sama mama. sepa laa lagi mau layan kegedikan aku ni kan. kawan² aku pun xsanggup. nasib bek mama layan. haha. mcm desperate ja bunyinya :p lepas solat suma, misi aku pagi tadi ialah STUDY! hoyeah,study. pagi tadi teda kelas, so oleh kerana 2 minggu lagi mau exam, terpaksala merajinkan diri aku yang pemalas ni untuk study. kol 8 duduk sda di meja study tu. tapi ngantukkkk! last² lepas menyebok pegi merayau di fb n yang seumpama dengannya kol 8 setengah aku start,sedar² kol 12 sda. patutla rasa lapo.

kol 1 setengah, TD atomistique. (TD stands for kelas khas untuk buat latihan). lepastu TD organique kol 3h15. yang xmenahannya time orga ni, cikgu masuk² ja, cikgu sda tanya sepa yang mau ke papan hitam buat soklan. n seperti yang dijangka suma org tunduk. tiba² dia pandang kat aku, " hah kamu. pegi depan, buat soklan ni". semangatla aku menggeleng², tapi dia tetap gak suruh. last² terpaksala ke depan, n aku dapat rasakan suma orang lega xkena sebab soklan tu susah gak. alhamdulillah. dapat gak buat. aku pun nda tau la asal aku takut mau ke depan skang ni. kalo di IUT dulu, xdala takut pun. kalo xtau, pegi ja dpn, nanti cikgu ajar. lagila masuk apa yang di ajar. pernah satu kali tu, cikgu tanya, sepa yang xpaham? and tiba² aku pegi angkat tangan padahal soklan tu senang ja sebenarnya. tapi sebab aku bosan ngantuk² aku pun angkatla tangan. apa salahnya pegi depan kan, boleh kasi pahamkan lagi. n ofcoz, boleh ilangkan ngantuk. hihihi :D

and finally finally, kol 7 malam kelas aku abis. masuk isyak sda pun. kepala aku pun berdenyut² ja. penat kot sehari ja study. wahhh. poyo lak rasa haha. tu aa tiba² trasa mau membebel di sini. ouh ya, esok manteau/ kot aku sampai! lawa x lawa x?


mau beli boots sama sarung tangan lagi ni. aaaa should i or shouldn't i bought them? uhukkk

till then :D



No comments: