Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 10, 2011

Amazon.

salam uolsss!

harini mau cakap pasal amazon. ni bukan amazon yang banyak ular tu aa, ni website untuk beli barang di tenet. aku start beli barang di amazon ni bulan 2 lepas time beli ipod aku. bila try, service dia sangat bagus sebab delivery dia memang speed. so lepastu aku continue guna amazon untuk beli buku, kamera, case untuk hp and even oven kemarin! cerita pasal oven ni, kemarin aku teringinnn sangat² mau makan poulet roti (ayam panggang) and cheese tart. tapi masalahnya, oven moulinex aku yang aku baru beli 2 bulan lepas and baru guna 2 kali ja sda rosak. mmg wth laa. 



so terpaksala beli oven baru, kali ni xmo sda beli jenama moulinex, konon ja jenama mahai tapi quality tarak!yaa anda sda diban dari hidup saya! survey² di amazon, kira ada promotionla, kalo beli sebelum 2 petang kemarin harini sda sampai. aku try jalah , kira mau testla service amazon ni cemana. dulu aku beli barang kecik² memangla delivery dia express, kalini kalo beli barang yang besaq² tengok service dia sama ka x. and jeng jeng jenggg, kol 10 setengah tadi oven aku sampai! siyesly, mantapla amazon! gua tabik sama lu!!


ouh btw hasrat mau buat poulet roti nda kesampaian, sebab aku terlupa beli ayam tadi. sakan beli barang² cheese tart kan apa nda. hihiih. till then, selamat bercuti kepada budak² france yang akan menyambut cuti besok and bon weekend kepada anda² suma! ;)

No comments: