Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 4, 2011

weekend~~

salam.

alhamdulillah. akhirnya habis jugak semester yang first ni. cuma kena study untuk exam seminggu lebih lagi. yang bestnya, minggu depan teda kelas sebab study week! bon, xdala completely teda kelas sebab selasa aka lusa aku ada exam lab (yep again....) wish me luck!

as u can see, aku sda tukar layout blog aku. tedala berubah sangat pun. tukar gambar kartun dia tu pun senang ja mau tukar. download di tenet then upload then siap! ^^ yang pentingnya aku sukala heee.kononnya harini mau study, tapi tulah. liat tu datang lagi. instead of revising for the exams, aku pegi tengok cerita koreala, tidurlaa, merayaulaa. ouh ya jumaat tu aku pegi tengok wayang. tengok puss in the boots and the lady. dua² pun best! tapi aku lagi suka tengok the ladyla. sepa² yang belum tengok, tengokla! gerenti akan insaf lepas tengok sebab dia based on true story, bukan yang dicipta² okeh. and yang pentingnya, michelle yeoh yang berlakonnn! bha pa lagiii, berabis suda promote ni hahha :p


hurm.. semenjak dua menjak ni kan, aku selalu mimpi yang ganjil².mula² tu aku mimpikan arwah nenek hajah, and bila aku mimpi tu, dia mengangun aku (jadi mak andam aku).ertinya aku mimpi aku kahwinla. I had this kind of dream on the day she died, and tiba² mimpi tu datang lagi... and then, aku mimpi aku pregnant. bukan sekali, tapi berkali² .dulu aku pernahla mimpi aku pregnant gak, tapi ni macam banyak kali, so aku macam pelik. mimpi is just a permainan ja bha kan? korang rasa napa eh? ka ni sebab aku selalu sangat usha baby comel²? and bukan tu ja, ada benda lain lagi yang menggangu aku. i tried to tell myself that it's just a dream, tapi bila aku bangun aku mesti akan terfikir jugak. ntahla. abaikan.

tu jaklaa. till then :)

No comments: