Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 6, 2011

worst exam TP ever.

Salam.

harini aku exam TP (eksperimen). lepas study dari minggu lepas lagi, aku pun pergila exam dengan yakin dan senang hati. and alhamdulillahla dapat TP yang senang. tapi bak kata pepatah, ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari! ya, memang TP tu senang, tapi mesin dia yang bangang! 4 kali aku try barulah jadi.tu pun termenangis sebab tensennnn sangat. orang lain bila guna skali ok ja tapi bila aku guna dia buat hal plang. siyes rasa macam mau humban ja menatang alah tu sambil mencarut². nasib bek harini posa. memang sabaw jalah.

lepastu bila buat kira² result macam salahla plang. hailaaa. sdalah cikgu and technician² lab ni bercerita di sebelah aku. siap sindir lagi sebab aku yang paling lambat. macam mana xlambatnyaa mesin kamo tu yang bengong! uhukk. so last² aku pon fed up, biarkan jalah result yang bengong tu and cuci suma perkakas² tuh and then balik tros.

memang bad dayla today. haish.

No comments: