Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 15, 2011

alive again.

salam.

hai uolssss!!! alhamdulillah, setelah seminggu berhempas pulas exam 7 paper, harini, tepat pukul 9h40 pagi, I'm free! memang senyum xingat duniala time kuar dari exam tuh. hoyeah. mari kita berholiday² plang ^^

so, kerja aku tadi balik² tu, makan megi, lepastu sakai pigi dl movie. almaklumla, time exam aku terpaksa restricted diri aku dari pegang komputer lama². sebab kalo suda terpegang tu memang payahlaa mau berenggang. ahaks. tiba² terasa mau beli desktop baru. diorang cakap, ada peruntukan sebanyak 1000 euros untuk student jpa yang suda 3th year university => termasuk aku la tu hihi. tapi aritu kawan aku tanya makcik Sylvie dia kata result untuk semester ni kena bagus. ouhhh aku harapla sangat result aku ok. mau beli mau beli! boleh dl movie banyak² n laju. lepastu buat rumah macam home theatre. xpayah susah² keluar  pigi cinéma mau tingu movie. tingu di rumah sudaa. siok lagi. boleh ronggeng² segala. ahaks.

setelah seminggu xmakan dengan proper, sebab seminggu ni 2 kali ja aku masak, yang len tu kol delivery or makan megi or makan nasi kering ngan ayam panggang yang men berpanaskan tu ja, harini siyesly aku terasa mau masak balik. lama bangat nda buat projek masak² nih. haa kejap lagi adala tu aku update blog masak aku. hiii kalo rajinla :) time pegi merayau mau cari resepi apa kan dimasak malamni, aku ternampak ni:

p/s: sila ignore tabs aku di atas tu. time ni aku masih sakai lagi mendl movie uhukkk


ada resepi aku laaaaaaa sob sob sob terharu uuuu. kat home page lagi tu :') ouh ya ekceli aku ada kongsi resepi kat website ni. bestla website ni sebenarnya, macam² resepi ada. siyes best. ok aku promote brabis suda ni. nanti lawat laa (jangan lupa cari resepi aku jugakkk hahhaa :p )

and tiba² terasa macam mau ambil kelas memasak lepas habis belajar nanti. aku tedala kata masak ni senang dari belajar chimie nih, tapi hurmm senang la jugak kalo compare haha :p persamaan antara dua² ni: dua² pun macam buat eksperimen. kena sabar. and mencabar. best tau. i loikkeeeee!!!

ouh okehla itu sajala. nanti i membebel lagi. adios! ;)

BONNES VACANCES ET JOYEUX NOEL!  ^^

No comments: