Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 10, 2011

selekehla awak ni!

salam.


aku terasa sangat selekeh harini. apa nda, semalam time aku tengah install driver untuk printer aku, aku boleh tertidur (mentang²la bertenet atas katil siap berselimut²kan)T.T sudahlah xberus gigi and xpakai retainer braces aku (habeslaaa janji sda sama mama mau pakai malam² uhuk²) , lepastu tidur dengan gatang besi (sengkam eh orang semenanjung panggil? hahah hentam ja :p) yang Nana kasi aku tu, nasib bek xtercucuk time tidur kalo x wallahualamla jawabnya.

bangun² pagi tengok² kat bawah sda ada cahaya dari tingkap aku. terus kelam-kabut bangun fikir arini ada kelas.but then bila teringat harini hari sabtu terus tarik selimut balik haha (nasib bek cuti ABC kalo xmemang hampesla burn subuh aku). 

ni baru ja lepas hantar emel dekat sylvie claim duit yuran uni yang aku bayar kemarin. mau claim elaun pindah tapi aritu aku bagi emel kat encik Faris dia xbalas pun :( so mau emel dekat Cik Jurina ni la plang tapi dari tadi xtau mau tulis apa haha. lama gila sda xtulis benda alah formal² ni so bila kena tulis tu rasa macam janggal sket.tadi pun time mau tulis habis terkeluar bahasa² and singkatan² yang besa aku guna time tulis blog ni.adeiiii fail BM laa aku ni~~

mau g merayau pegi CV(bandar) lepasni hee.mau lawat shopping complex dia yang ada di CV hee. take care all! :)


No comments: