Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 15, 2011

cover²

salam.

kemarin aku teda kelas.harini aku ada kelas english time petang jak. jeles x? jelesla jelesla haha! :p

eh bukan itu aku mau cerita (selalu terpesong ish²). tadi time kelas english, aku duduk sebelah sorang mamat ni and sorg akak ni. (lpastu barulah ak tau nama mamat tu Romain and akak tu Sarah :D) ada 2 kali aku terkaver sama c Romain ni huaaa malunya!!!!

yang first tu, kmi kena buat exercice english yang madame bagi. lepastu tiba² video yang madame pasang sebelum tu terpasang. aku lak yang tengah khusyuk buat exercice tu pun terkejutla. lepastu dia boleh ketawakan aku huaa (malu²!)

yang 2nd time lak, aku mau silang kaki aku, skalinya terhantuk dengan palang bawah meja tu.trus dia pun " ça va? " aku pulak coverla cakap ça va (ok) jak. tapi lepastu bila aku gosok² kaki aku leh nampak dia senyum. (huaa malu lagi skali! )


hee yang pentingnya aku sda ada kawan french tadi (yea²!). hopefully dapat lebih ramai kawan lagi amin :)



ouh ya mau share dengan lagu ni. soo sweet ok! tengokla mv orang ni buat, memang sesuai ngan lagu ni yang sweet. hehe enjoy kamu²!



if only I have someone that I can rely on and I could be someone that you can rely on.. wouldn't that be wonderful? ;)

No comments: