Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 18, 2011

Raya Rennes 2011.

salam.

kemarin ada sambutan raya oleh msian Rennes.. ekceli aku xdala kenal sangat pun dorang ni suma, tapi pegi jaklah konon mau berkenalan. macam besala, mula² dtg tu aku siyes rasa awkward sebab dorang suma macam kenal ngan sesama mereka and aku lak xtaula mau cakap apa ngan dorang sebab aku kalo jumpa ngan orang for da first time memang xfrenly la. 

lama² lepastu bila sda ambek gambar suma barulah macam ok sket. ni haa budak² ni nyampah aku. aku bukak mulut sket sda gelak² imitate aku (yalah aku kan cakap slang sabah, malasla mau tukar²). tapi oklah, xdala rasa xselesa macam awal² tadi kan. nanti iA okla tu ;)

gambar² kemarin:

  dengan egg tart kitaorg ;)

 the Rennaise :)

the Rennais :)

okla that's all for today. bon fin de weekend à tous!!! ;)

No comments: