Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 22, 2011

bitchy.

salam.

ouhhh aku terasa macam mau jadi bitchla arini.bukanla bitch dalam kata sebenarnya, tapi aku rasa adalah masuk sikit².xpaham apa aku cakap? well, you're doomed, coz just now I'm playing bitchy games with you!! :p

haha tedala.minggu ni aku tensen sket.pasal pelajaran tu.. okla, aku xpaham pun aku boleh study balik.aku malas pun aku boleh disciplinekan diri aku balik. it's just that, what I have believe sampai sekarang ni rasa macam aku xboleh guna pakai lagi. ekceli banyak jak yang aku percaya tu betul² terjadi, tapi ada certain macam aku rasa yang aku xboleh percaya lagi. meh aku list:

1) kalo kita sedekah sikit dekat orang, in the end kita akan dapat BERGANDA² lagi dari tu.
2) kalo kita berusaha, nanti kita akan dapat apa yang kita mau.
3) kadang² kita kena restrain diri kita dari buat/beli apa yang kita suka, sebab ekceli benda tu xda guna pun.
4) kalo ada orang buat jahat dengan kita, tu tandanya apa yang kita sda buat in the past sedang dibalas oleh Allah. tapi nanti orang tu pun akan dapat balasan jugak sebab jahat ngan aku. well, fair and square.
5) doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan Allah.
6) buat apa² dengan ikhlas, iA akan jadi punya!
7) buat baik ngan orang, nescaya orang pun akan baik ngan kita => not really true sebab bila kita terlebih baik orang tend to pijak kepala kita and kadang² org tu xamek peduli pun.
8)even if I'm a loner, I can survive => well, not really, sebab aku baru sedar yang aku ni banyak cakap.kalo sehari xcakap rasa macam xbest lak.
9) do whatever your heart says, yang penting bahagia. tapi jangan melampaui batas suda!
10) iA, aku akan dapat jodoh yang lagi baik dari dia!





hurm². itu jak kali. aku rasa aku tensen sebab no 7 and 8 tu. yalah, aku xretila mau berkawan ngan org sebab I just don't know what to say bila first time jumpa. xkanla tiba² jumpa² terus blagak macam dh kenal lama kan?? aha, so not me lah tu! fuh, legalah bila dapat tulis kat blog.xbest tau x nangis sorang²,sdala nangis time balik ke rumah. siyes macam rupa orang yang baru kena tinggalkan bf pun ada!

alritela kamu², oleh kerana aku kunun mau jadi bitch, aku xmaula study malamni (pour l'instant oui, xtaula kalo mood aku jadi nerdy karang datang balik. ahaks) till then.

No comments: