Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 27, 2011

regret.

salam.

okeh kalini aku mau membebel lagi. xpuas lagi bebel ngan tok tadi haha. ekceli kan kan, aku ada buat 2 mistakes yang sama, satu sengaja, satu lagi nda sengaja, tapi dua²nya aku menyesal ; iaitu ESCAPE kelas!

cerita yang nda sengaja.

macam korang tau, aku ni chimiste@ahli kimia@ chemist (wah bajet hot lak kan mau promote² haha :p), untuk uni ni pembelajaran aku ni ada 3 bahagianla, kuliah di amphi yang besaq tuh, buat latihan secara berkumpulan and last but not least pigi buat eksperimen di lab (yaaa sebab tula jadual ak cantik ja, sebab ada menatang alah eksperimen ni sebenarnya uhuk²).so sepatutnya haritu first eksperimen aku shud be lab chimie orga (organic chemistry). kawan aku ni, dia katalah yang lab tu xda, so aku pun dgn senang hatinya ikut. skalinyaaaa ADA!! and sekarang aku nyesal sebab:
- aku xtau esok aku kena buat ngan sepa
- tiap kali ekseprimen ada kena buat report and wajib hantar haritu gak
- esok aku xtau aku kena buat yang mana
- nanti ada exam and aku sda escape 1 TP (lab), kalo aku nanti kena exam yang ak xg nanti cemana? huarghhh
- n so on so on so onnnnnnnnn 

ok sila jangan stress skang, crita belum abis lagi ni uhukk


cerita yang sengaja.

ni masih fresh lagi kuar dari oven, baru ja kemarin. kami kelas dari kul 8 sampai 5h45 ekceli kemarin, tapi bila sampai kol 4 tu aku palau² sda.huu. so aku pun decide mau escape kelas (lagipun cikgu yang ajar subject last tu bosan, so aku pn selamba jakla). balik² rumah, tengok balik jadual rupanya cikgu len yang ngajar! haha time tu memang nyesal gilala. tapi lpstuu pikir balik ndapala pinjamla dari sepa² nanti nota heeeee (qmeme aku nyesal ok!)

donc voilà cerita aku. aku selalu macamni, lepas decide nanti nyesal.sungguhla xda rupa orang yang tengah meniti alam dewasa cewah gitu.


terpesong jap..
lagi satu aku nda puas ati lah kan, napa eh kalo budak laki yang join usrah (my batchla of course)kalo aku tego mcm nak xnak ja balas? ekceli lama la sda jadi, but hey, aku bukannya mau ngoratka apa, aku just nak tanya khabar ja kut. kitakan dulu penah pegi kelas sama² and apa² pun sama²la, skang ni buat² macam xkenal lak. huu. mungkin aku agak sensitif, or ignorant sebab yalah mungkin korang ada sebab sendiri macam nak jaga batas² laki pompuan ka, tapi korang buat aku macam xwujud kot.huu.sori sepa² yang teroffended baca ni, aku tau ja ada budak batch ak yang usrah baca ni, tapi aku nak gak cakap. sebab aku ada gak kawan yang join usrah, dia pun naqib gak, tapi xdala rasanya se**** korang. aku tego pun layan macam biasa. tedala layan teruk² sebab aku POMPUAN and BUKAN budak usrah.kalo dah masuk usrah, patutnya sensitiviti untuk menjaga hubungan sesama manusia tu patutnya lagi mantapla kan? 

enuf said. sori korang. soriiiiiii sangat². tadi dah kena basuh ngan kawan aku tapi nak jugak cakap.nak gak nak gak! apa² pun, sori sangat² kalo betul² teroffended. have a nice evening everyone! :)

No comments: