Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 25, 2011

masak²

salam.

ok aku nda taula apa jadi sama aku tahun ni, tapi aku macam rajinla plang mau masak. datang sdaka seru aku mau jadi lebih feminin? uicehhh ayat nda boleh blahhhh hahha. tedala. aku masak ni pun sebab kadang² ak rindu sama masakan di rumah (mum's and dad's) or atau pun kalo aku tais liur kan makan apa². macam besalahkan, kalo tais liur masak le sendiri. walaupun aku ndala pandai masak, masak jakla kan ikut resepi, sedap atau nda blakang kira sebab nanti last² aku jugak yang tukang makan hik².

ouh ya, ni projek aku weekend nih:

 mama di Labuan sibuk buat soto makasar untuk family c thoha(bf kak line) yang datang Labuan kemarin. tais liur + jeles, aku pun buatla soto makasar sendiri. soo voilà! ;)

yang ni plang teringat breakfast babah selalu buatkan time kami kecil² dulu (ni kes rindu, bukan sebab kes tais liur or apa, sebab ak makan nda sampai separuh pun sebab sebak lak time makan tu uhuk²).

kemarin adala orang yang buat status makan nasi lemak, terus aku pun mau jugak buat.haha perut bladar betul.ekceli senang ja mau buat, tapi bila dikenangkan soto makasar aku yang xabis lagi, terus kensel. esokla baru buat nasi lemak! ;) yang pentingnya semalam nyenyak gila aku tidur, lepas makan soto tu terus ngantuk. memang eh kalo makan sup daging jadi macamtu? bahaya neh, aku kununkan study harini. adehhh. ndapa kita bertabah²anla saja aaa!

okla, time to study! bye uols :p

No comments: