Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 24, 2011

mrayau.

salam.


sekarang ni kol 1 pagi, and aku baru lepas balik dari merayau dinner + tgk wayang ngan budak² nih.ehee. lama gila sda aku xbuat macamni, dulu time di INTEC ja last yang aku balik lambat sampai kena tulis nama dekat pakcik guard and sampai aku gaduh ngan mama aku sebab prangai xmacam pompuan :p well,apa² pun, it feels like I'm back to the real me! 


esok sabtu and aku xtau mau buat apa T.T eh better aku pigi solat isyak and then go to sleepkan, dah lewat ni nanti terbabas subuh (ouh jangan jeles subuh abis kol 7:54 pagi weeee ). till then,have a nice weekend! ^^

p/s : tadi ada orang tanya aku sda bertunangka? i was like daaa i'm not! bila tanya kenapa boleh tanya aku soklan macamtu despite of muka aku yg still budak² ni (cewah nak jugak), dia just cakap maybe sebab aku pakai cincin kat jari manis kut. haha LOL. ok esok aku stat pakai kat jari tengah kehhh! ;)

No comments: