Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 11, 2011

updates

salam.


punyala lama sda aku mau update blog nih.dari weekend aritu lagik.tapi mau buat macam mana kan,I can't stop myself from watching crita korea.siyes melekat!!! napala heronya cute aih aih aihhh


ouh sepa2 mau liat boleh jugak.klik jak dekat gambar di bawah ni hee


Attention : crita ni memang comel and best,tapi kalo mau tengok,tengok time xdak exam sebab dia ada 170 + episodes :D


Birthday Pipah


Di kesempatan ini (cewah!),aku mau mengucapkan selamat hari jadi dekat cik pipah yang ke-...... kemarin.sori aku memang mau buat entry untuk ko tau tapi aku 'ter'melekat bha weekend tu meliat crita korea.salahkan crita korea tu,jangan salahkan aku wewewewe :p

ucapan dari gadis kiut to gadis blois nunnn di sana:
-semoga panjang umur,murah rezeki :)
-aku doakan ko kawen awal.jangan lupa jemput akuuuuuu.labuan seremban tu nda jauh.dekat jak bha.naik kapal pun boleh sampai hak3
-and thanks for being there when I need u the most! :D


 ingat nda tyme nih when we had a candle light dinner for your birthday celebration? rindukan tyme2 macam nih?

Rumah

Dengan kehepian yang xterkata,dengan ini aku mengumumkan bahawasanya rumah aku sda siap!! haha minta puji.tahun ni insyaAllah aku akan beraya di Malaysia,so terujalah sket.yalah 4 tahun berturut2 beraya di France.tahun nihhhh mesti beraya brabis2 yah yah yahh:D


 taraaa.sepa2 yang ada di Labuan raya first tu nanti,jangan lupa datang open house rumah aku tau.first day raya dari lepas sembahyang raya sampai petang,okiesss?? :D (semangat)


University


Tinggal 2 bulan jak lagi and aku akan abis sekolah di Béthune ni.so sekarang ni aku kena buat stage and kena cari university jugak untuk tahun depan. agak susahla jugak sebab aku mau buat sampai master jak terus dekat sana.nda maula pindah2.ingat senangka kan berangkut2 nih? sdala skang ni aku makin pandai membali2.just doakan aku dapat university yang terbaik untuk aku keh? :)


okehla tu jakkkk.nantila2 lagi aku update.daaa





1 comment:

Raja Nurul Anis said...

bha, nak pengsan nak pengsan..hahahhaa....=PPPP......*antichimie boo*...hahhaa....best stage yang?