Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 28, 2011

macam-macam.

Happy Birthday Faris Hamdi Matasan ! May Allah bless you always.love you.


esok perkahwinan diraja William and Kate jugak.skali tengok rancangan tv,berderet jak tayangan live dari London time wedding tuh esok.mentang2la France ngan London nda jauh~~ nasib baik time malam ada ulangan.boleh tingu juga heee


selamat pengantin barulah yeee.semoga berbahagia sampai ke anak cucu.ahaks.

btw,tadi aku ada tengok drama Kabir Bhatia yang bikin drama Nur Kasih tuh.tajuk dia Gemilang.best sangat!tengok episode 1 pun aku boleh nangis.best2lah drama dia neh.nda macam kebanyakan drama yang macam besa2 jak.Nur Kasih tu aku melekat jugak tengok.yang ni pun bakal2 la ni.baru khatam episod 1.banyak lagi ni mau tingu heee

last and not least,I would like to dedicate this wonderful song to you.yes.you!!! :D


take care! ^^

2 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

uina, main 'cumil' adik mu y surang atu!! ^_^

eh, ada drama baru y best ka karang ani? seb bek cuti pnjg pas musim exam ne.. buli jua lyn tv d rumah.. hahaha

Dila Matasan said...

hhahaha semangat!abis sda examka liau? yang drama yang baru neh aku xtau sangat.. tapi adala beberapa drama korea yang aku sda tingu and best.macam king baker kim tak gu,temptation of the angel,dong yi,good day for the wind to blow..

haa ada satu movie ni yang best.movie thailand.tajuk dia a little thing called love.sweet jak crita tuh.brapa banyak kali ntah aku pigi tingu heee.tingula best!^^