Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 26, 2011

Keras hati.

Aku ni pendiam,nda banyak cakap lagi-lagi dengan orang yang aku baru kenal.sebab tu lah aku susah sket mau cari kawan.selalunya kalo sudah kawan lama,aku ok jak..banyak cakap suma2.tapi sekarang ni, aku pun nda taula start dari bila lagi,aku nda suka cakap banyak sangat sama kawan aku.fobia mungkin sebab dulu percaya sangat sama orang tapi last-last orang tu jugak yang tipu aku.so sekarang ni aku lagi prefer diam,kalo gedik pon gedik yang besa-besa,cerita pun bukan yang private sangat.




Susahkan kalo macam ni? kadang-kadang aku rindu jugak dengan diri aku yang dulu.mau rapat dengan siapa-siapa pun nda kesah sangat asalkan orang tu baik.tapi sekarang ni aku macam memilih,lagi suka bercakap dengan diri sendiri,nangis sendiri2,simpan cerita sendiri2.macam orang bangang pon ada.ada orang kata,hati kita keras sebab masa yang lampau... ada pulak orang yang kata,hati kita keras sebab ada something wrong dengan hati kita..hati tu gelap sebab dendam,cemburu or marah.heh.jadi yang mana satu penyebab hati aku yang keras nih?


Siyes.i'm sick of it.

3 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

uina.. ilek bah ko..
kasi ingar2saja bah sna..
aku pon makin sanyam nganya teda geng sni.. :P

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

banyakkan istighfar..
ubat hati paling mujarab..

Batu yang keras pun mampu menjadi nipis/lembut jika ombak berulang kali menghampirinya..

ni kan pula hati yg keras mampu menjadi lembut jika dibasahi dgn zikrullah..

pnjg lebar aku berkata ngam ka juga dgn topik nie?

kui kui kui

Syazana MND said...

ui2...aku mo join jua nda be'geng' pnya part...teehee...~~rindu~~

dla, be happy2!! yup, advice dari her tu ubat paling mujarab kalo sunyi2 sedih2...bila2 lah. thanks her share!!