Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 25, 2011

Main-main.

salam.


arini hari Isnin.tapi aku xpigi kerja arinih.sebabnya kami cutiiiiii weeeee ^^  ari sabtu sama ahad arituh pigi ke Le Havre.ekceli nda plan pun mau pigi mana2.tapi bila ari jumaat tuh rasa macam buhsanla plang stay di rumah saja.bek pigi jalan2.so last2 decide pigi Le Havre pigi tingu pantai lagi best heee.klik dekat blog angosh la kalo mau baca and tengok gambar kemenyibukan aku di situ hee


oleh sebab harinih cuti,pa lagi,tidur jaklaaaa kerja aku.skill macam xcukup tidur jak padahal kemarin dekat rumah angosh terlebih2 tidur.bangun mau dekat pukul 6 setengah untuk subuh tapi bila cek balik subuh abis pukul 6h36 T.T  bagusssss betulla tuh.then sambung tidur balik.tingu2 bangun kol 11h45.okehhhhh.ni terlebih tidur sda nii.tapi bila bangun tu guling2 dulu atas katil.pikir apakan dibuat.kan mandi duluka,kan masak dulu untuk breakfast+lunch ka or pigi basuh baju dulu ? mula2 kunun kan masak dulu.kan masak nasi lemak (yummy!!! ) lepastu sebab aku "rajin" sangat ndala aku jadi buat nasi lemak sebab bila pikir kena goreng dulu ikan bilis tu,blend lada tu,buat sambal dia lagi terus kensel tros.last2 goreng telur and makan sama nasi.senang,cepat and kenyang.hahha.then sambil masak nasi tuh aku pigi hantar baju aku pigi dobi.




lepas makan tu mulala merayau tingu crita korea..men game.sedar2 pukul 13h50 sdaaa..gilos.yang baju ak tu aku kena keringkan lagi.sdala ada telekung dalam tu.lambat sketla aku sembahyang zuhur nih uhuk3..bila turun tu kan aku pelik...napa mesin ni nda bergerak2??? huaaaaa jangan cakap rosak.skalinya betul2 rosak T.T  aku tryla mau buka pintu dia tu tapi nda dapat jugakkk.arghhhhh tensen ! sdala ada telekung ,jeans aku mau pakai esok and baju kurung pink feveret aku dalam tuuuuu.telekung and jeans tu xkesahla sgt,tapi baju kurung pink tu memang feveret baju kurung aku since form 5 lagii  :( bila cakap sama mama nya mama nanti kali bertompok2 la baju aku tu sebab tadi aku sda letak pencuci kainkan.huuu.sedes :(



nilah baju kurung tuu.gambar ni kena ambil time grad nite INTEC 2007


so sebab aku tensen,aku pun pigi men game (men game lagi). dulu tyme first year di Tours aku suka men game ni.yalah time tu memang payah mau dapat tenet.so kerja dalam bilik tu men game and tingu muvie yang di download jaklaaa.pukul 5 baru mandi and sembahyang.terpaksa pakai baju kurung + tudung yang labuh2 sket + stoking untuk solat.aku terasa macam mau pigi ke prep plang hahaha.tapi pakai baju kurung nih best apa.macam aritu,kami ada buat presentation dekat kelas sebelum stat intern ni.so aku pun pakaila baju kurung pink feveret aku tuuu.then bila aku balik tu kan,tedala plak bus.so terpaksala jalan kaki dengan baju2 kurung aku tuuu.slalunya besa2 20 minit baru sampai.tapi aritu 16 minit sda sampai rumah.wah wahhh.aku pun kagum dengan diri sendiri.yalah,kalo pakai baju kurung ni jalan pun langkah kecik2,susah sket mau jalan.tapi tingu2 kalo pakai baju kurung lagi cepat aku jalan dari pakai jeans.nda ka terbalik tuh?haha




nostalgia betolla gambar nih.baru sampai dekat france 2 minggu gitu,tapi sibuk main game tuhh hoho

okehla mau solat and then sambung men game heee take care !!! ^^

2 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

esemen.. cuti2 men game nganya ka? hahah, cuti ester ka kamu ne?

^_^.. lma suda nda mliat2 blog mu ani.. hahah

Dila Matasan said...

hahha atu tah nda tau bha apakan di buat lagi :D awu cuti easter arini.esok keraja sudah~~