Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 27, 2011

soo not me.

salam.


hari ni aku pelik.aku pun pelik.sebab:


- selalunya aku xboleh membaca or main game dalam train.tapi arini aku kesyiukan plang men game tanpa ada rasa pening or mau muntah.that is not me.
-aku boleh baca banyak2 report and thesis tu tanpa rasa ngantuk and busan (for the first hoursla)..bila tengah hari tu ngantuk jugak tapi peliknya bila aku stat taip report aku ngantuk aku hilang balik.wow.aku concentrate buat kerja sehhh.that's sooooo not me.
-time rehat lunch aku mesti ada jak terpikir mau merayau pigi window shopping.lagi2 bila tau ada shopping complex dekat jak ngan tempat aku kerja.ni lagi harini elaun sda masuk (kaya balik alhamdulillah hehe).tapi arini aku xda mood langsung ! aku normal atau x neh?
-aku teda rasa mau balik awal walaupun cikgu aku cuti + eksperimen aku suma suda siap kemarin + aku kena baca suma report2 yang tulisan kecil tuh,sebab aku xtau mau buat apa di rumah.pelik.


then aku pun balik pegi Béthune naik train macam besa.sampai Béthune ambil bus plang pigi bandar mau pigi pejabat pos ambil barang aku.tiba2 aku rasa:


- mau bershopping2an plang
- mau balik rumah sebab aku mau merayau and windows shopping di tenet wahaha


yeahhh.aku normal balik!!!:D





6 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

punya sangal... lambat jugak ko punya self detect? hahahaha, buang tebiat ampir stangah ari~

Dila Matasan said...

hahha tau xpaaa.time aku balik tu baru aku sdar aku mcm bukan aku satu hari neh :p

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

hihihi...

Dila Matasan said...

weeeee :D

Syazana MND said...

like komen c farahan bulih kan...haha

Dila Matasan said...

hahaha mana tah nganya naa :p