Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 27, 2011

hate.

p/s : nanako aku curikkk quotes dari blog ko mintak halalkan :D


salam.


"Hate is such a strong word"

"There's a thin line between hate and love..."

"Jangan membenci, nanti suka..."




Ni quotes dari blog nana.betul la jugak.kadang2 kita benci,tapi nanti suka.suka =>boleh jadi kita makin rapat dengan orang yang kita benci satu ketika dulu or boleh jadi jugak,jadi couple.


ahaa.tiba2 aku teringat dengan sorang kawan aku neh.kenal ya time form 1 dulu sebab satu kelas sama ya.tapi aku xsuka sangat or maybe I shud define that as hate sebab mulut dia ya rabbi la hai celuparnya.dia suka cakap "makan selipar". hahha tau sda sepa?


sampaila form 3.time neh barula aku macam rapat2 sket dengan boys sebab aku mana besa mau kawan sama dorang.ada satu time tu dia cakap " aku doakan kau nda dapat 8A" . aku pun apa lagi.nangis gila la aku on da spot.glabah ya trus pujuk aku.skang ni plang macam selalula plang chatting sama ya.macam tiba2 jak kan.dulu nda rapat,sampai gaduh2 lagi.sekarang ni men cerita jak.bila ungkit balik time form 3 tu,mesti ya ketawa and bilang ya yang ketulahan ucap aku sekalinya ya yang nda dapat 7A 1B.memangla teda2 time form 3 tuh.


orang yang second plang aku kenal dia secara rapat time form 5.iyalah kami 10 orang jak di kelas tu sebab time form 5 boys mengancangkan.aku ingat lagi,time first day dia datang ke sekolah.dia datang lambat sama saeema.time tu kelas bahasa asing so macam kelam-kabut sket.oleh sebab aku time tu nda berapakan melayan orang + muka masam jak + aku kenal saeema jak so aku bawa c saeema bawa masuk kelas french.ya pun ikutt jakla.hehe tapi bukan aku benci.aku macam xberapa suka jak.mungkin sebab time tu nda berapa kenal lagi kali.


bila form 5 jadi kamceng plang.dia baik jak.suka sangattt hias2 dorm,kelas and so on.kagum dengan kesungguhan dia neh.apa2 pun,aku hepi jak bila orang yang aku xberapa suka dulu,sekarang jadi kawan aku.bukan sekadar kawan yang gitu2 jak,tapi sanggup dengar aku bebel2,layan aku yang xberapa kan betul neh.tenkiu guys!:D





3 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

alaa.... napa aku nda dapat pikap sepa ah?? hahahah

Syazana MND said...

samalah..aku pun fikir2 spa wa ni...

Dila Matasan said...

aisehmennnnn..siok sendiri rupanya hahaha kaver eh.org fes tu c blue,org second tu cikgu herwana kta :p