Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 8, 2011

waaaaaaa!!!!!

nda sangka,report yang ak macam rasa mau mati siapkan mau siap sda!! ekceli boleh siap sepenuhnya bha,tapi ada satu result lagi aku kena masukkan and result tu kena mintak sama cigu aku.yang bestnya kemarin ak pegi Lille dia xdak! arghhhhhh~~ harini sama esok dia xdak jugak.jumaat ni mudah²an dia ada.ak mau siapkan betul² ni report.mau print and hantar then bru laaa rasa lega sket ^^


skang ni kena sambung buat presentation plang.yang payahnya aku ni kan,satu slide tu pun ambil masa sampai 1 jam.design nda ngam la, tulisan nda center la, banyak sangat ayatla, gambar besar sangatla... macam²!! kadang² mcm geramla jugak dgn diri aku sendiri,tapi last² bila tengok hasilnya aku puas ati hehe.nda kesahla org len cakap nda lawa ka apa,yang penting ak hepi ^^



ni slide yang aku buat untuk report aku ni.buat muka depan pun lebih sejam.adoila!



tapi apa² pun aku lagi suka muka depan presentation aku yang ni hehe^^

okeh mari kita try buat beberapa slides sebelum merayau pegi Rouen petang ni.aja²!!!

No comments: