Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 13, 2011

hai hai!!! ^^

mau tau ka sumthing? mau la eh eh eh!! hihi aku sda abis buat rapport and presentation !!!!!! aaa siyes rasa beban tu macam sda kurang.skang ni tinggal mau hantar report jumaat ni and present slasa minggu depan and then hell yeah,it's holiday bebeh!! :D


mau tau lagi satu benda? hihi. aku dapat jawapan dari Rennes jumaat tu.and guess what? aku kena trima buat degree di sana!!alhamdulillah alhamdulillah. dari 4 permohonan yang aku hantar,2 dapat jawapan positif,dari Besançon and Rennes.yang dari Mulhouse tu aku nda taula apa khabarnya,yang Lyon tu bulan 7 baru dapat result (malasku tunggu bek lagi ku mulih huahuahua) 


so khamis ni iA aku akan ke Rennes,mau pigi tingu rumah.di France ni payah sket,kalo mau sewa rumah bukan boleh booking² trus cematu nganya.kena pegi visite rumah tu dulu,then kalo puas hati barula sign kontrak.atu laaa yang payahnya.ak skang ni di Béthune,and tempat yang bakal ak pindah tu Rennes.



nampak nda? 500km wooo jarak dia. lepastukan,aku baru bli tix kemarin,skalinya tingu 100 euros tambang pigi balik. waaaaaaaaaaa abis trabang usin.nasib bek ada simpanan.uhuk²


skang ni pakan di buat?kemas barang? hihi macam terlabih semangat plang.mari kita dl brabis² crita korea heee ^^

No comments: