Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 11, 2011

Graduate!

Aku baru jak balik dari majlis graduate di Paris.tapi bukan akula graduate.student yang diraikan dlm majlis tu student² yang bakal balik msia for good tahun ni.


one fact yang menyedihkan di France ni : kalo abis diploma,degree,master or phD,nda akan ada majlis Graduation Day macam dekat Msia.kadang² sedihla jugak bila tengok budak² di msia graduate.dapat diploma pun grad grand².kalo sini,study macam bangang tapi teda graduation day.maybe adala certain ecole yang buat grad day,tapi nda sama macam dekat msia or dkt uk or dkt aussie,sebab drg boleh pakai jubah,yang drg ni buat macam majlis penyampaian sijil jak.


sedih nda? SEDIHHHHHH!!! so the only graduation day yang akan aku ada,yang macam majlis yang aku hadir ni lah.lepas aku dapat diploma,degree and master aku. patutnya 3 kali grad tp dapat 1 kali jak :(


MASAF Grad Day yang berlangsung tadi.ambil aura jadi graduate jap huhu

akhir bulan ni aku abis sekolah.aku bakal dapat diploma.so where's my graduation day? mau bunga.mau jubah.mau topi grad tu!!!!!! :(

No comments: