Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 24, 2011

hari jumaat sda?

kemarin aku try kol tenet and elektrik..yang hampesnya elektrik tu aku kol 3 kali,tiga² kali tu jugakla dia terputus,sdala in the middle of the conversation plang tu,memang hampes.aku pikir pakcik tu akan kol balik (yalah drg siap mintak no contact bagai tapi nda jugak kontek *hampes lagi skali*) so semalam enuf for elektrik,try kol tenet plang.yang mengongnya kan,aku pegi telefon ORANGE France Telecom tau (sebab dulu time mula² buat no rumah pakai ORANGE)..sdala tunggu sampai 8 minit baru operater dia jawab,lepastu siap marah² lagi tu sebab nama aku teda dalam list dorang..mengong tak?MENGONG~~ so aku pun terpikir,operater aku SFR kali,tapi napa aku xtau apa² pun yang operater aku sda pindah? skali cek..laaa betul² SFR! kali ni aku yang mengong haha :p bila kol tu xsampai seminit sda dapat get tru pakcik operater;and in less than 5 minutes aku sda settle suma.ok service SFR bagus,kensel tukar ORANGE tahun depan ahaks.


lepastu busan² pigi cuci kain dekat laundry (oghang sini panggil laverie)..best jugak.first time in my 2 years here aku merasa cuci kain di sana.ni pun pegi sebab mesin pencuci dekat bawah ni rosak,kain plang melambak xcuci kan hehe.and then settlekan CAF and then ak pun xtau apa yg aku buat haha.ouh aku kemas² buku suma..huarghhhh banyakkk.terpaksa buang buku² math + fizik + info + english +ppp+FG +majalah² yang ak lama sda xbaca..tp tu belum lagi abis,karang lagi sambung upacara membuang buku huuu




harini aku mau buat apa?
-kontek lori pindah
-pigi Auchan mau beli ayam sama bli soletep besar
-kol balik elektrik (againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn malas kut)
-kemas barang
-kalo sempat tengok doc untuk transfer sekolah,mau nyibuk pigi uni minggu depan


fuh fuh fuh.kena makan banyak² nih.banyak kerja mau buat harini hihi.chaiyok to me!! ^^

No comments: