Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 20, 2011

pucat.

ni bukan first time aku buat presentation dalam french.bukan.ni yang ke n-ième kali sda.tapi napa aku pucat sangat untuk presentation esok?


rasanya sebab: aku tau lepas present mesti cikgu² akan tanya soklan banyak²!


ya,sebab tulah aku pucat!!! kalo sebelum ni presentation tu ok jak,present and then voilà~~ tiada soalan dari cikgu or kawan²,which is soooo HEAVEN..


tadi aku ke Lille mau blatih present ngan cikgu aku.jumpa² tu..
monsieur: Bonjour,ça va? are you okay? ada apa² yang berlaku ka?
me: ouh..maybe saya stress fikir sebab esok kut
monsieur: laaa.. xkanla kamu mau present macam ni esok (sambil buat gaya sotong)
me: haha (gilo la dio ni)
monsieur : dun worry,everything's gonna be okay :)


lepas berlatih dengan monsieur tadi,dia pun cakap:
 " kamu berlatih malamni,kasi lancarkan presentation kamu..saya rasa esok mesti kamu boleh buat punya.tadi pun saya tanya kamu boleh jawab ja.lagipun saya tahu kamu banyak membaca"


fuh.amin amin aminnnnn.walaupun aku still pucat,tapi kata² monsieur tadi tu boleh hilangkan sikit pucat aku.


guys,wish me luck tomorrow!! ^^

No comments: