Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 3, 2011

bad mood?

salam.


wei wei wei! ni napa post kamu² ni pasal sakit jiwa jak ni? ndakanla terkena aura aku semalam kuts? haha.ndapala.aku paham jugak bah.tadi pon aku kena jugak.siap macam mau bunuh orang lagi.memangla aku ni GILA.


ouh tadi makcik sylvie hantar emel.dia neh kira orang yang dipertanggungjawabkan oleh JPA untuk jaga student Malaysia di France sebab dorang ni lagi paham and tau selok-belok sistem pendidikan di France.dia bebel²la pasal borang mau masuk uni tahun depan.yang xmenahannya kena hantar sampai 5.pengulangan,5 yeee kawan-kawan.heh.lepas aku decide,timbang tolak bahagi semua,aku ada 4 borang uni jak.xmau masuk engineering school( école) walaupun cikgu kata that I shud go there.sumanya gara² encik DD (cikgu maths) aku nehla.traumatised terus lepas kelas dia.terus kensel nda mau pigi école T.T apa² pun,aku sda hantar 2 borang.ada 1 permohonan tu iA aku akan tahu jawapannya by minggu ni.doakan aku dapat keh.malas sda kan mintak uni lain hee^^


tekalah bandar apa neh..kalo result positive,iA I'll be warga of this beautiful ville! :D

harini sejuk.ekceli suhu besa jak.suhu normal spring,dalam berbelas-belas celcius gitu.tapi anginnya kuat!!! (ouh I hate cold winds!) yang xmenahannyakan,ada jak orang yang selamba pakai t-shirt / berseluar puntung / berselipar , pakai blouse short sleeve/skirt pendek/sandal tinggi.omaigoooodddd! anda² tarak sejuk ka??? aku yang pakai jeans and berjaket ni pon menggigil bila kena angin,kamu boleh plang relek² sana macamla skang ni suda summer.sungguhla kamo neh orang north sejati T.T


it's spring!!! fashion pon sda berubah.


okehla nda tau apakan dibebelkan lagi.mari kita berfikir sekeras-kerasnya apakan dibuat lepasni.hee daaaaaa 

No comments: