Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 31, 2011

sebulan lagi!!!

omg can u believe that??? tinggal sebulan jak lagi.SEBULAN.and then I'm going home.heee


alhamdulillah jumaat lepas sda abis intern.nothing much la yang aku buat,sebab cikgu aku asyik sebok pegi kursus.minggu depan iA will get to know result from Rennes.tadi kontek makcik yang responsible untuk pendaftaran tuh,yang bagusnya cepat jak dia balas! yalah dulu ak ada hantar emel dekat Lyon,tapi nda kena layan T.T kita tawakkal jakla.mudah²an dapat Rennes.kalo nda matila aku blajar apa yang ak nda suka di Besac.huhu


lepastu sabtu depan ada MASAF Grad Day di Paris.yay!! aku agak busanla jugak sebab asyik terperuk jak di rumah.kunun buat reportla kan,tapi merayaunya jak yang banyak teheee.ni angan² sda ni kan pakai baju apa.hehe lipus!^^


lepastu agenda aku,hantar report 15hb,presentation 21hb and then I'm freeeee bebeh!!! tinggal mau kemas² rumah,cari lori untuk pindah and pindah!! lepastu balik MALAYSIA terchenta. siyes nda sabar.siyes nih.




hoyeah.so I'm going home!:D

4 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

yay!! nex month sni sda ko? smpat braya sni nda?

Dila Matasan said...

iA~~ heeee

awu aku braya di msia.4 hari raya baru tah ku mulih ke sini^^

oshn said...

bagus dila!
boleh la aku stay d rumah mu ni raya kan???
kih3, nda malu kan aku. nda di ajak pun, mengada2 mau pg rmah ko. ha3

jumpa raya nanti!

Dila Matasan said...

boleh plang mun ko kan dtg ke rumahku.sound² tah nganya hee