Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 24, 2011

homesick.

homesick lepas tengok video tourism pasal malaysia.lagu rancak² tapi aku boleh nangis.sdalah tengok time kerja,nasib baik xda orang dalam pejabat tadi.kalo nda haru...


bila hati aku gundah gulana macam ni,mula la kenangan² pahit dulu datang.tambahlaaa lagi hati aku 'sakit'.lepastu risau lagi pikir pasal keputusan university yang belum sampai² ni.siyes aku benci menunggu.kalo tantu hantar jawapan lambat,janganla tulis dalam borang tu bila dia mau hantar keputusan.contoh:mulai 6 may dia akan hantar result.tapi sampai sekarang 24 may belum lagi ada apa².pandai berjanji tapi mungkir.(ouh patutla aku teringat kenangan 'indah' dulu. rupanya sama jak perangai makhluk tu dengan uni ni huhu)





tengah berusaha mencari 'ubat' untuk tenangkan hati aku ni.macam² aku rasa.apa² pun enjoy lagu ni.lagu ni sesuai dengar time² macam aku ni.


take care!

2 comments:

Nat_amy said...

makcik!!! awat hang? ada ok ka?

Dila Matasan said...

ok sda :)