Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 17, 2011

bebel²

ça y est c'est fait!^^


hehe alhamdulillah,15 Mai yang lalu lahir lagi sorang hero dalam family aku.masuk yang ni,9 orangla sda anak buah aku.and semuanya LELAKI.kecil² time baby comella,tapi bila sda pandai berjalan,berlari,memang peningla.or berbuih mulut membebel?yang ni lagi tepat kut. kadang² kalau aku tengok dorang ni buat salah,rasa macam mau marah² bebel² la jugak,tapi bila tengok muka innocent sorang² macam sian jugak.yalah budak² kan,pa jugak dorang tau.sepalah antara cousin² aku yang mau branak anak perempuan ni?? yang last perempuan pun kazen aku,tu pun sda form 1.should I get married and try branak? manala tau dapat menyumbang anak pompuan dalam family aku hee bengong minta puji xda kraja (jangan dilayan! )


 tara!!! comel laaaa.mari kita siap sedia usin membali barang baby sebelum mulih bulan 7 ni yayyyyyyy bli barang baby :D


tapi apa² pun ak still rindukan c tumpi aka c irfan.aaaa rindu!!
sebulan lebih jak lagi.nanti boleh auntie Dila pirik² tumpi heee

ouh ya minggu depan iA intern ak akan habis yayy ^^ harini agak busanla jugak.nasib bek esok ada jugak kerja kan dibuat.kalo nda memang aku tdurla T.T


skrg ni kerja aku lepas balik dari intern pigi mendownload crita korea.siap buat list lagi tu.skang ni aku tengah dl 49 days.lepas ni mau dl dong yi and playful kiss.and maybe akan dl muvie² yang best jugak sebelum balik msia.nanti busan boleh tinguuu hee.dengarla lagu ost 49 days ni.siyessss aku suka!!! ouhh encik scheduler anda memang bisa mencairkan hati ouh ouh ouhhhh~~ 





okies nda tau sda apa mau bebel.aku pigi mrayau dulula.kan tunggu isyak masuk pukul 23h14 T.T doakan aku nda tdur:D

2 comments:

Syazana MND said...

hahaha..ko mmg macam macik2 sda la bila membebel gini :p

Dila Matasan said...

hahaha kurang asam ko naa..ndapala,prektis bebel untuk summer neh ngeh² :p