Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 4, 2011

Good day!

salam.


berapa hari sudah aku down,bad mood.siyes aku penat.time dalam train pegi ke Lille pagi tadi,aku doa betulla harini lagi baik dari hari-hari sebelumnya.alhamdulillah,I could say that I enjoyed myself very much today!^^


1. tadi sampai di lab pukul 9h50 pagi.ouh waktu kerja nda fix.itula suka ati jak datang hehe.ekceli aku kena analyse solution yang aku prepare kemarin.tapi benda untuk analyse tu aku kongsi dengan nad.yang bestnya,nad cakap dia guna kol 4 petang! by the time 3h45,aku sda abis suma 36 yang aku kena buat tu!alhamdulillah :D


2. kemarin aku malas masak,so tengah hari tadi pegi kluarla makan luar.di mana lagi hala tuju,sudah tentula FLUNCH! selalunya seminggu skali ak makan di sini,SORANG². the idea of eating alone nampak sangat freaky kan? dulu kalo dekat sekolah,aku takut and malu mau makan sorang².tapi sebenarnya teda apa² pun.fine jak.cuma kadang² tu bila nampak family makan sama² tu adalah jugak feeling homesick tu datang.tapi tadi,aku  makan dengan senang hati.tiada rasa macam nda best.alhamdulillah!



3. c blue mintak belanja coat ZARA semalam.kununnya ada promo laaa.ZARA tu sebelah jak dengan FLUNCH.aku pun apa lagi,gatalla mau tingu.kunun kan window shopping.skalinya nahhh jumpa satu kot pink ni comelllll gilaaaaaaaaaa. try skali then terus bawa ke kaunter.nda sedar aku TERBELI.haha adaka istilah tu? hee.


haha not this one yang aku bli tuh.aku punya lgi kiut.hee


4. ouh tadi aku cakap kan suda aku abis kol 3h45? hee kol 4 aku sda chiaoo. hee brapa jam jak sebenarnya aku kerja arinih? suka ati jak datang lambat balik awal hee 


5. balik2 tadi aku lapar gilaaa.mulala mengidam mau makan macam².harini termengidam mau makan ayam masak asam pedas.uish sedapnya weiii.time ni lah khidmat tenet sangat diperlukan.boleh tingu resepi! and last² tu betul² menjadi!!! waaa alhamdulillah suka gila!!!!! ^^


ya akuu tau rupa macam tomyam tapi rasa dia betul macam ayam masak asam pedas ok!heee


hoping that tomorrow will be better than today.amin :)

2 comments:

Syazana MND said...

dua ketul jak??? mana cukup tu mo bg aku kihkihkih

Dila Matasan said...

hehe.satu untuk dinner,satu untuk lunch.cukuplah! hehe :p