Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 18, 2012

speechless.

Salam.

tadi macam besalah tengok news feed kat facebook, tiba² tertarik pasal berita bakal isteri ally iskandar. yang paling catchy pastinya nama bakal isteri dia. dalam hati aku, " napa aku macam pernah nampak ja eh nama bakal bini dia ni? study di korea? hurmm"

aku pun dengan perasaan ingin tahu @ menyebok pon bukak la link yang di kasi tu. pandang lama² muka perempuan tu. cantik. comel. siyesss macam pernah tengok. so taipla nama dia di facebook. profile picnya bertulis AF,ally and farah, macam kad kahwin jugak bila diteliti lama². 22 mutual friends? mesti aku kenal ni.

so aku pun bangunla pegi cuci pinggan bekas sungkai tadi. tiba² terlayar di mata aku wajah perempuan tu dengan hanbok. ya, aku kenal dia. dia sama² preparation ngan aku di INTEC dulu! and aku pernah tengok dia dari dekat time dia menggayakan hanbok masa Intec Games 2007. masyaAllah..speechless dengan memori diri sendiri..speechless jugak bila fikir betapa keciknya dunia ni...


apa² pun aku doakan yang terbaik untuk pasangan ni. semoga berbahagia hendaknya :)

p/s: berharap agar nda ditimbak oleh budak² lelaki yang rapat ngan geng² "korea" hihii

No comments: