Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 24, 2012

Result exam.

salam.

akhirnya setelah dari minggu lepas lagi menunggu, harini keluar jugak result exam final sem 5 bulan 12 haritu. guess what? kali ni result aku xla seperti yang aku jangkakan. voilà result saya sem lepas:


alhamdulillah sem 5 lulus.. bersyukur, walaupun sedih bila tengok subjek kegemaran, atomistique dapat 10, chimie orga and séparation yang confident jawab time exam dapat 10.

kecewa. try untuk xnangis, walaupun rasa hati tu rasa sedih sangat.so tegur seorang kawan di skype, cerita betapa xpuas atinya aku ngan result aku. sedang aku tengah ss nangis sorang², tiba² dia cakap macamni:

sungguh la x bole tenang kwn ak
ape la big deal sgt
huhuhu
maaf, tu dlm kepala ak berkata
kepuasan ku belajar subjek tak terletak pd exm
barangkali, tu psl ak x kesah sgt markah exm bila msuk uni

terasa macam kena tampar² ja muka tu bila kena cakap mcmtu. ahaks.thanks kawan atas sindiran membinamu itu :)

back to work! 

No comments: