Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 4, 2012

hari yang..

salam.

harini hari rabu. esok hari khamis. persamaan antara 2 hari ni ialah : aku tiada kelas langsung. best x? bagi aku x.

mau tau napa?

sebab bila aku sorang² mulalah emo aku datang. lepastu stalk orang sana² sini. merepek xtentu hala. hailaaa. perempuan. tapi kalo ada siapa² yang boleh cadangkan aku history documentary yang menarik untuk aku tengok aku sedia untuk tengok. bahhahaha. ntahla. susah mau cari di youtube. tulah jadi bosan tu.

tapi, jangan suruh aku study. bukan aku benci mau studyka apa, tapi sebab aku baru ja start semester 2, so apa ja aku baru belajar? kemarin pegi tutorial jap, then kelas komputer. tuu jeee. tu pun balik² pegi buat balik latihan time kelas komputer sebab bosan tahap gaban. boleh bayangkan x kebosanan aku tu? aku yang nda suka apa² pasal info pigi buat  balik latihan dialaaa. kagum aku. haha.

saya taula saya ni comel, tapi janganla pandang lama². malulaa hahha :p

pesanan gadis comel:
buat yang sudah start bersekolah, selamat bersekolah! and buat yang menghadapi exams minggu ni, courage et bonne chance! ^^

kbai.

No comments: