Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 21, 2011

ngada²

salam.

sejak kebelakangan nikan,aku lebih tertarik untuk membaca buku crita yang lebih kepada sejarah.aku memang fan movie cerita dulu²,i mean, cerita yang ada perempuan² yang pakai gaun kembang dengan rambut keritingnya and lelaki² yang segak pakai kot untuk pegi soirée..sampailah aku ternampak satu buku cerita historical ni di amazon haritu,sebelum aku pindah.oleh sebab aku busan,aku belilah buku tu.and then voilà!dari saat tu aku memang xpandang sangatla novel melayu ni and aku rasa xperlu pun aku beli baru sebab skang ni pun aku ada less than 200 novel melayu yang aku collect dari aku form 1 sampailah tahun lepas.soo sekarang ni,mari kita mengumpul novel english plang! ^^


dari novel² tu,mulalah aku angan² mau pergi ke UK,mau liat castle² lama di sana.ouh yeah,aku memang suka dengan castle sebab bila masuk tu aku suka bayangkan kehidupan diorang time tu.and then datang lagi satu idea gila aku: pa kata lepas aku abis study di france ni aku ambil diploma in history plang? ahaks.ngamka tu,chemistry dengan history? hee bagi aku dua² sangat best and exciting with sooo many things to explore! bila aku cakap dengan mama idea teda² aku tu,mama buat muka ble.dia pun fikir aku ni makin teda² kali ngeh²

okai aku nda tau mau cakap pa lagi.skang ni kul 12 tengah malam sda,mama warning sda awal² kalo esokkan ikut ke kedai tidur awal,tapi aku mata ni nda rasa macamkan tidur sda.sambung baca novel la.heeheeheee.till then ;)

No comments: