Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 16, 2011

hari yang agak busy.

Salam.

I could say that today is the busiest day ever since my arrival about 2 weeks ago.tadi pagi bangun kol 8 pagi, (kira awalla ni sebab slalunya aku jadi klawar berjaga malam,bangunnya pun lambatla hehe)sebab mau ikut mummy pegi officenya,kan pinjam tenet ( rumah kami ada streamyx tapi nda dapat diguna which is very very HAMPES ).alhamdulillah aku berjaya isi borang inscription uni and uruskan pasal perpindahan file sekolah.lega sikitla.tinggal kena post balik jak suma² tu and then siap! ^^ lepastu balik sampai kol 10 setengah iron baju kurung ikut mummy ke kenduri.balik rumah sampai kol 12 suku baru aku tukar baju kak effa plang kol bawa pigi ke kedai (fuhh) aku apa lagi.ngam lagi tadi ternampak selendang cantik ya rabbiii memang angkutla.konon tadi sebelum keluar mama mau kasi duit tapi aku tolak cakap aku temankan kak effa jak bukannya kan shopping.skalinya nampak selendang tu terus berlusir ke bank keluarkan duit hee suka atinya.

balik ke rumah,blajar tutorial pakai selendang dari kak effa then tolong mummy cat rumah.dorang suma usik² cakap upah orang peranchis mencat rumah ni mahal,gaji dalam euro LOL.ntah apa²la dorang ni.petang tu plang berkumpul pigi rumah bapa daud minum petang.lepastu bercabut uban sama mama.then merayau lagi pigi rumah kak effa.yang pentingnya,aku memang nda duduk diam arini ngeh²

siyesly nda pandai sunyi.malam tadi plang pigi rumah mummy,si seif anak kak effa rapat sdala sama aku,dulu bila tengok muka kan berkerut jak kan.ni bila sda kenal ni memang kena bulila aku.macam tadi dia mau ambil mainan dia bawah kerusi,aku ambilkan.then sengaja lagi tu dia buang bawah kerusi lepastu panggil aku "achi dila tu tu".eee beri malas.free jak kena buli T.T

esok plang ada kenduri lagi then nana kan bawa buat cheese cake! rasanya esok pun aku nda akan bosan.hee yah yah yah!

No comments: