Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 13, 2011

belajar.

Salam.


okies pengakuan ikhlas daripada aku : aku makin MALAS mau belajar.buktinya?


average 1st SEM : 14.89
average 2nd SEM : 14.24
average 3rd SEM : 14.04
average 4th SEM (yang baru² ni) : 13.13 !!!!


aku mengaku yang last SEM tu makin malas mau belajar,tapi bila fikir balik macam menyesal jugak,sebab aku tau aku boleh buat.cumanya aku MALAS then time tulah jugak sebok mau cari university untuk tahun depan and bla² (aku suka buat benda yang nda penting berbanding benda yang penting nda tahula napa) :p 


azam aku untuk tahun depan : STUDY BAGUS²!!! 


ouh ya aku baru cek result untuk university LYON yang ak mintak aritu.and aku dapat! alhamdulillah,keempat² permohonan yang aku mintak dapat.ahaks.LYON ni kira first choice aku sebenarnya,sebab kos dia menarik² jugak,bandar dia besar (jadi bolehla aku buat shopping spree aku kan ngeh²) tapi last² aku ambil jakla RENNES.sudah ditakdirkan la tu.mudah²an pilihan ak tepat.amin amin aminnn

sooooo..tu jakla.nanti lagi aku update.till then :D

No comments: