Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 18, 2011

happy ;)

salam.

haha nyampah nda kalo tiap kali post baru aku cakap aku happy balik ke sini? rasanya suma orang normal la kan hepi bila dapat balik rumah.tapi tahun ni siyes lain.bosan² pegi rumah mummy,boleh kacau caip,nda pun si irfan.kalo teda mood pun mesti akan terhappy sebab ada² jakla budak² ni buat.macam tadi aku bawa netbook aku ke sana,mau bertenet kununnya.skalinya datang c irfan naik atas kerusi tu mau duduk sebelah aku (nda padan dengan kecik berlabih betul).lepastu datangla plak sorang lagi c caip duduk di sebelah kiri aku.dua² mau menyibuk aci dilanya buat apa.last² aku pasang upin ipin untuk irfan diam² dia duduk sana(yalah kalo nda mesti mau bergaduh dengan caip).good boy terus.haha comel sungguh!

alhamdulillah pendaftaran untuk university sudah siap,transfer file sekolah di Béthune pun sda siap.skang ni tinggal mau pos apa² yang patut dekat uni and then siap!

banyak benda yang aku fikir bila balik sini.yang pentingnya,tahun depan aku mau berubah daripada Nurul Fadhilah yang dulu,terutamanya dari segi penampilanlah.berjaya atau tidak,we'll see.sebab aku rasa baru sekarang aku ada kekuatan untuk bergaya kaw².dulu pakai baju lengan panjang cotton jak,tudung pun selalu pakai yang sama.lepastu time graduation day haritu branikan dirila sikit bergaya.sampaikan c ipeyn pun cakap "ehh sejak ko break sama si ****** tu dah pandai bergaya ko eh".ahaks.napa plang nda berani,tengokla nanti aku balik france macam² fesyen aku mau cuba :p

okaila,mau tidur,esok kena bangun kol 4 pagi mau bersahur.tulah orang cakap ganti posa tu awal²,ni last² minit barulah minta puji mau gantikan heee (skali skala bha kan :p) nitey! ^^

No comments: