Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 8, 2011

Homey!!! ^^

Salam!!


alhamdulillah,finally sampai jugak aku ke Labuan.aku boleh rasakan yang tahun ni summer aku akan lebih bermakna : rumah sudah siap (home sweet home! ), teda benda² usrah yang memeningkan kepala aku, and also,teda konflik² dengan bf.ahaks.

hari selasa tu,sampai di Labuan kol 11 setengah pagi,ambil flite dari KL kul 9 pagi.bila sampai rumah,rasa bahagia jak tengok rumah sda siap,then pegi ke dapur banyak makcik² n pakcik² yang tengah masak sebab petang tu ada kenduri di rumah aku.walaupun teda mood sangat mau makan tengah hari tu (aku ngantukkkk gila and kenyang makan sarapan nasi lemak sampai 2 kali dalam kapal terbang),tapi makan jak.best siut kut.jumpa lagi dengan anak² buah aku yang makin membesar and 'berlabih' tu,lagila geram.


 my new princess room :p (haha minta puji)


first time makan dim sum kak mas blanja.sedap! 


iA isnin ni akan ke Miri pegi jumpa dentist and 25hb ni pegi KK pigi shopping! and yeah, satu bulan penuh puasa sini and then raya! can't wait! ^^

2 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

uina, di labuan suda ko!! hihihihi..
slmat enjoy wif ur fmly!!^_^

Dila Matasan said...

hehhe makaseh bun!! ^^