Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 3, 2012

randomness.

salam!

finally it's weekend! siyes lega sangat. banyak sangatla benda yang berlaku minggu ni. dengan nda mau balik sekolahnya, dengan bad moodnya, dengan konflik dirinya, dengan berita² yang xberapa enak mau dengar.. haih. lupakan sebentar suma tu, let's wikeng²!

bangun lambat tadi. ndala lambat sangat. kol 8 gitu. ya fortunately cuti kalo nda memang melompatla aku bangun sebab terlepas subuh hikhik. tapi lepastu lepak² lagi atas katil. last² 9 setengah baru bangun mandi. lepastu buat sarapan. oleh sebab weekend, bolehla aku masak sarapan. masakla sangat, roti telur ja pun :p sambil² tu pegi usha video sama blog maria elena. thanks to her, mood lemau aku pagi tadi bertukar jadi mood happy² eheh. 


baru ja lepas kol rumah. yang xmenahannya berita aku malas masak weekdays haritu sampai makan masakan 2 hari lepas satu family suda tau. omaigod T.T  kalo mama sama babah ja xpa, ni makcik² pun tau. sampaikan bila aku cakap ngan diorang pun suma pun tanya tengah hari ni makan apa? jangan makan masakan dua hari lepas lagi tau~~ and i was like, whattttt?? ni mesti kerja mama ni. lipus bining jua banar (nasib mama nda baca blog ni kalo nda mati kena latuk kepala suka² hati ja panggil ya bining eheh). so aku pun dengan bangganya jawab, oh dila masak ayam masak merah semalam, dila nda makan masakan yang 2 hari lepas, so dun worry. and diorang pun macam waaa ayam masak merah! hoyeah, nasib bek berjaya kaver disitu :p sekarang ni tengah fikir mau buat projek apa. blog masak aku nda tergerak² sejak 2 minggu lepas sebab aku berjalankan haritu. any idea? :D

and, berita ni pasti akan menggembirakan sesetengah pihak. terutamanya cik rahmah :p sebabnya saya yang minta puji ni stat consume herbalife balik ihik! kenapa tiba² mau consume balik? hurm. sebabnya sekarang ni aku cepat sangat penat. malam lak mesti tidur awal, bangunnya lak lambat. sangat xproduktif ok. and then aku teringat tahun lepas bila aku stat consume herbalife, aku xcepat penat, lab dari kol 8 sampai kol 6 pun, bila aku balik aku xrasa penat sangat. in brief, aku makin bertenaga la. and then berat aku nek 3 kg and maintain sampai sekarang. ahaks. satu sajalah masalah aku, aku nda suka sangat minum shake ni sampai 3 kali sehari sebab aku ni jenis yang cepat muak. so, aku just minum sehari sekali. okla kan, asalkan ada usaha di situ :D

rasa shake ni siyes macam rasa susu perisa strawberry yang selalu kena distribute time tahun 1 di sekolah dulu. sedap! :D

oh ya got another great news from lesley. buka sekolah tahun depan 10hb 9 !!! sorilah sakai sikit sebab selalunya buka sekolah 1hb eheh. bolehlah merayau ke korea lepas raya ni. tapi sumanya bergantung sama usin. mun nada, ndapala. tapi kalo babah kan sponsor kan best ehee. bila² difikir², nda lama lagi mau habis licence @ degree. akhir bulan 4 final exam, awal bulan 5 sda stat praktikal, akhir bulan 6 sda abis sekolah. and then tahun depan master suda oh myyy >< ndapala kita tabah² jakla uhuk². cerita pasal praktikal, aku ada jumpa ngan cikgu yang akan conduct aku time praktikal nanti. he's so sweet and sangat baik :D i even told him that the part that i hate the most is to write the report ngeh². and dia pun cakap, ouh xpa², nanti kita buat sama² keh. kyaaaaa. ok aku rasa aku akan suka dengan praktikal aku tahun neh. nanti bila sda stat aku kestau in detail apa yang aku buat keh :p

tu jalah kali. tadi pikir mau shopping, tapi bila fikir kena shopping sorang² (isk²) and ramai orang di cv, macam nda jadi ja. pigi atau nda? ntah. eheh. 

bon weekend! ^^ 

No comments: