Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 26, 2012

drama queen.

salam.

harini aku jumpa definisi baru untuk kawan:
kawan adalah orang yang kita perlukan hanya bila kita susah, bila kita sunyi, bila kita bosan.

first time aku rasa sedih dan kecewa sangat. bukannya apa, kawan yang aku anggap kawan baik aku, yang aku rasa akan buat semuanya untuk aku, nda seperti yang aku sangkakan. mungkin aku terlalu meletakkan harapan yang tinggi barangkali. dan mungkin juga aku yang terlalu ikutkan perasaan. mungkin.

tapi benda ni lama suda aku perhatikan. bukannya aku buat kesimpulan just based on this one situation. nda.

so lepasni, nda payah layan kawan macamla dia kawan dunia akhirat. sebab semua kawan adalah sama. tiada  lagi istilah kawan baik or best friend forever. cause all those things are just a piece of crap.

No comments: