Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 8, 2012

bangga.

salam.

aku bangga dengan diri aku harini. kenapa? sebab pagi tadi aku malas gila mau pegi kelas. mau eskep suda kelas first tu, tapi lepastu nda jadi. pegi jugak akhirnya dengan tergesa² bersiap sebab 7 suku barulah tergedik² mau bangun.

lepastu, walaupun aku tensennnn and nda sukaaaa and rasa tepu gila otak bila sampai TD yang second yakni TD cinétique, aku stay jugak TD atomistique sampai kol 1. tapi kul 12h55 suda bising² sama josé menghitung waktu mau habis masa haha. 

lepastu pigi prefecture amek tds @ ic. bila ambil no dia cakap ada 15 orang lagi sebelum ak. so i was like, okla ni, mesti nda lama. tapi tengok² 1h10 jugakla aku menunggu. aish. time² ni mulalah aku rindu mau balik malaysia bila tengok service di sini macam ****.

baru lepas makan 'lunch' aku. budak² ni ajak pegi makan sushi. tapi bila mengingatkan diri aku yang mau berjimat cermat and makan sushi tu mahai, aku pun membatalkan niat aku mau merayau and beramah mesra ngan rennais malam ni. nanti² je la yer. 

till then.

No comments: