Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 10, 2012

macam².

salam.

semalam time tengok movie, mama kol. it was kinda weird la jugak mama kol time malam sebab time tu baru kol 5 pagi. subuh baru ja masuk di Labuan. then aku teringat yang diorang akan ke KK harini sebab ada kazen aku mau kawin. lepas merepek² dengan mama minta puji mau manja² suma, berikut adalah pengakhiran perbualan kami.

mama: kak nanti kaka kol mama aa. tapi mun nda dapat kol babah.hp mama ni kadang² baik, kadang² nda
me: beli hp baru ba ma, beri kesian jua eh.
mama: ada suda babah bagi usin suruh beli hp baru, tapi nda maula. mama kan beli handbag baru.
me: ya rabbi kan diapa jua kan handbag banyak², beli hp lagi bagus.
mama: eeehhhh biarla ba, pandai²la ba berhidup.
me: (speechless nda tau sda mau cakap apa)

and sekarang aku tau suda dari mana aku waris pandai berhidup tu bahahaha:p

okla, nanti lagi aku merepek. daa. :D

No comments: