Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 18, 2012

malu.

salam.

tadi aku post pasal sambal telur di fb. siyes mau kongsi ngan orang. tapi bila tengok ramai yang datang tengok kat blog terus rasa malu gilaaa. pipi tu rasa hangat ja. padahal bukan apa pun. oh tolonglah jangan malu nda bertempat dila oi.

aku rasa aku ada social phobia la. takut orang akan judge apa yang aku buat. sebab tu kut? for more info, tengok video kat bawah ni eh. aku buat pasal phobia untuk english class minggu depan. so bila aku baca pasal general types of phobia, trus aku macam rasa aku tergolong dalam orang yang social phobia. maybe ni kesan daripada time aku kecil dulu kut. aih. ndapala, mari kita buat nda tau malu ja cakap apa yang kita rasa. jangan malu² der fadhilah!



ouh btw aku fikir macam mau ambil master in englishla nanti. sebab tadi aku buat summary pasal presentation minggu depan tapi fikir macam fikir masalah dunia. siyeslyla, english aku makin teruk! :(

doakan aku exam TP inorga and atomistique selasa and rabu depan! :D

bai!

No comments: